1. 9. 2008.

"Hip hop priča iz Hrvatske…" konačno na velikom platnu

Dugoočekivani i još duže snimani film punog naziva "Hip-hop priča iz Hrvatske: 50 lipa osvaja scenu ili kako postati raper u 6 brzih školskih sati" Igora Kolovrata od 11. rujna/septembra počinje da se prikazuje u salama Cinestar

Dosad je film prikazan na Motovun film festivalu i Liburnia film festivalu i, sudeći po prvim reakcijama i kritikama, publika bi trebala biti i više nego zadovoljna.
Celi film koncipiran je tako da Igor obilazi hrvatske hip hopere koji ga uče svojim najboljim veštinama. Osim što je obuhvatio najvažnije protagoniste hrvatske hip hop scene kao što su Edo Maajka, Target, General Woo, Phat Phillie, Connect, Bolesna Braca, Renman, Elemental, Ugly leaders, TBF, Kolovrat je kroz film obuhvatio i grafite, brejkere i sve ostalo što čini hip hop kulturu.
- Oduvijek sam htio biti pjevač, a kako ne znam pjevati, razmišljao sam što i kako i sjetio se da u hip hopu ne moraš znati pjevati. A kako mogu dosta brzo i razgovijetno pričati, i to dosta dugo da se ne umorim, tj. umore se oni koji me slušaju, shvatio sam da je hip hop, tj. rap ono što mi treba. No kako nisam imao pojma o repanju i tim stvarima, odlučio sam nešto naučiti prije toga, a kako bi me to koštalo što manje, odlučio sam se praviti da snimam film o hip hopu te iskoristiti naše hip hop zvijezde da mi pomognu u tome. Na kraju se ispostavilo da je čovjek koji je držao kameru i koji je trebao samo fejkati snimanje dok ja učim kako postati hiphoper, pravi snimatelj i on je to shvatio sve preozbiljno i zabilježio sve što se događalo. Eto tako je nastao i film, potpuno spontano, objašnjava u šali Igor Kolovrat.
U pripremi je i posebno dopunjeno DVD izdanje koje će se u prodaji pojaviti nakon što film obiđe hrvatske bioskope.

Нема коментара: