11. 7. 2013.

Kojot: Niti više duvam, niti me bilo kakve teške droge u životu zanimaju

Srpski muzičar Nemanja Kojić Kojot priča o predstojećim nastupima, novom albumu, torturi...
Izvor: Vijesti

Srpski muzičar i frontmen grupe Eyesburn Nemanja Kojić Kojot provešće dobar dio jula u Crnoj Gori. Kako kaže, čekaju ga tri nastupa u narednom periodu – 6. jula na Montenegro Sun rege festivalu u Petrovcu, 21. jula na Lake festu na Krupcu i 24. jula na festivalu u Podgorici, o kojem nije mogao da otkrije više detalja.

Posljednjih godina je, kaže, često svraćao u ove krajeve i bilo mu je uvijek fenomenalno.

- Nastupam sa grupom Multietnička atrakcija 24. jula na jednom festivalu u Podgorici. Taj bend je već poznat javnosti, nije neki moj novi projekat, ali ću kao ispomoć, kao basista doći zajedno sa Osmanom (bubnjar) da odsviram taj koncert. U Petrovcu nastupam solo, a zatim sa Eyesburnom na Lake festu, priča on.
Na njegovom solo nastupu, kao i koncertu Eyesburna kaže da se mogu očekivati prošarani repertoari. On smatra da svaki izvođač, pogotovo na festivalu, treba da prođe kroz cijelu svoju diskografiju.

- Veoma nam je drago da nastupamo na Lake festu, jer smo samo lepe stvari od kolega čuli za tu manifestaciju. Lajn ap je ove godine super, drago nam je da su isto veče kad i mi Iskaz i Bad Copy i Plejboj. Nadam se da će to biti jedno lepo veče. Takođe će ljudi čuti nove pesme sa albuma 'Reality Check' koji ćemo i doneti tom prilikom u Crnu Goru, jer će izaći neposredno pred taj nastup, otkrio je on.

Neki od prvih koncerata Eyesburna održani su u Crnoj Gori, podsjeća nas Kojot i prisjeća se nastupa u Herceg Novom od kojeg je, kaže, prošlo blizu 20 godina.

- Super je bilo. To su bila nezgodna vremena. Uvek je bilo pitanje... Da me ljudi ne shvate pogrešno, ali uvek smo imali malo frku od gazdi po Crnoj Gori. Svi znamo kako su ljudi tih godina tretirali čupavce i ljude koji slušaju rokenrol. Uvek je postojao jaz između ljudi koji drže lokale i onih koji sviraju. Tu smo imali iskustva i ovakva i onakva, ali ta ružna vremena za rokenrol su prošla, nadam se, priča on.

Na pitanje koje su najgore stvari koje su mu se dešavale u Crnoj Gori ipak odgovara da ništa nije bilo toliko ružno. Navodi "neki nesporazumčić sa jednim gazdom".

- Nismo ni mi bili naivni klinci. Koliko su god bili ti tipovi zajebani, bili smo zajebani i mi. Ne znači, ako imaš dugu kosu i ako si malo čudniji, da si neki homoseksualac i neko ko ne može da se brani, da se bori za svoja prava. Jednostavno, oni nisu hteli da daju pare, mi nismo hteli da sviramo tako i vratili smo se kući. To je bilo jedno od iskustava, prisjeća se on.

Kojot dodaje da se takve stvari dešavaju svuda – po njemu to nije samo problem Crne Gore ili ovog regiona.
- Otišao sam u Meksiko, na drugi kraj sveta i imao sam problem sa naplatom nastupa, otkriva on.

Vraćamo se nazad na sadašnjost, dok Kojot nestrpljivo očekuje trenutak kada će držati novi CD Eyesburna u rukama. O pjesmama koje će se naći na albumu "Reality Check" priča sa uzbuđenjem.

- Publika super reaguje zato što su dobili ono što su očekivali od Eyesburna - spoj regea i hevi metala. Nismo planirali da snimimo ovako ili onako to, ljudi koji slušaju Eyesburn znaju da mi sve radimo od srca, ne planiramo stvari. I ova ploča je jednostavno tako organski izašla. Ja sam doneo rege uticaj, ostatak benda metal uticaj i to se sklopilo u jedan novi, ali dobar Eyesburn, onakav kakav ljudi žele da čuju. Za razliku od prethodnog albuma 'How Much For Freedom' koji nije baš shvaćen od javnog mnjenja na pravi način, jer je izašao u nezgodno vrijeme, smatra on.

- Svi znamo kako su ljudi tih godina tretirali čupavce i ljude koji slušaju rokenrol. Uvek je postojao jaz između ljudi koji drže lokale i onih koji sviraju, priča pjevač.
Dosta mu je maltretiranja

Kojot je nedavno dospio u žižu javnosti videom koji je postavio na YouTube servis, a putem kojeg se žali da ga policija u Srbiji maltretira "samo zato što izgleda drugačije". Za "Vijesti" kaže da ga je taj čin koštao više živaca nego bilo koga drugog, ali da se ne kaje, kao i ni zbog čega drugog u životu.

- Ja sam čovek koji radi stvari iz osećaja, tvrdi on i dodaje da je bio pod afektom kada je objavio video, a rezultat svega je da je "možda malo i paranoičniji sad". - Neko ko je javna ličnost kad izjavi takvu stvar, to sigurno ne može da prođe bez posledica, smatra on.

Ipak, kaže da stoji iza svega što je rekao i dodaje da se prema njemu ljudi od zakona ponašaju, kao da mu nešto piše na čelu. "Dosta mi je više da me proganjaju i maltretiraju bez ikakvog razloga, jer odgovorno tvrdim da bilo što protivzakonito kod mene ne može da se nađe".

- Niti više duvam, niti me bilo kakve teške droge u životu zanimaju. Imao sam problem sa alkoholom koji od sebe odstranjujem. Ne želim više da budem tretiran kao neki idiot, kada nisam. Pošteno radim svoj posao, pošteno plaćam račune i porez ovoj državi. Zašto bih zbog toga što nosim bradu i dredove bio non stop maltretiran na ulici?, revoltiran je pjevač.

Нема коментара: