2. 6. 2013.

Lajam Galager: Oasis je mrtav i odje***!

Kakva divna i rečita poruka nekadašnjeg frontmena grupe Oasis obožavaocima tog benda: "Ma, odjeb***!"
Izvor: Mondo

Bend Oasis bio je značajan faktor na britanskoj muzičkoj sceni protekle dve decenije, ali je netrplejivost braće Galager - Lajama i Noela - doveo do raspada grupe.

Lajam Galager nastavio je rad sa pojedinim članovima te grupe u novoformiranom bendu Beady Eye, ali i dalje ga kopka to što se oni, koji su voleli i slušali Oasis, nisu "primili" na zvuk nove grupe.
A Lajam Galager, kako ga je majka rodila, ne ume da ćuti. Ne da ne ume da ćuti, nego u svom stilu poručuje takvima:
- Napravili smo sjajan rokenrol album, ali ponekad mi se čini da mnogi ljudi , jdnostavno, bojkotuje Beady Eye iz nekih svojih kretenskih razloga. U redu, bojkotujte, ali da znate mi nismo Oasis, niti ćemo biti Oasis! I znate šta: je**** se! Mi se trudimo, eksperimentišemo i šta hoćete, koji...?.

Lajam Galager još kaže i da je uneo mnogo više sebe u Beady Eye nego što je to bio slučaj sa Oasis.

- Ovo, sigurno, nije moj hobi, kaže Lajam.

Upitan zašto pevaju i neke pesme Oasis na nastupima iako je on rekao da nikada neće, Lajam je eksplodirao:
- Pevam, jer sam ih ja napravio! One su deo mog jeb*** života! Imam svo pravo da ih pevam, ja sam ih 'izneo'.

Beady Eye će 10. juna objaviti svoj drugi album "BE".

Lajam Galager je često i na naslovnim stranicama tabloida zbog raznih skandala. Nedavno je mrtav pijan izašao iz paba i zajahao psa!
- Pa, to rok zvezda i treba da radi! Nemam dozvolu za motor, pa mi je bio potreban prevoz, a tu se našao pas. Baš me briga, stvarno. Ionako ne želim da me se pamti kao 'ozbiljnog muzičara'. To čak shvatam kao jeb*** uvredu, dosadno je i nije živopisno. To ostavljam nekim drugim piz***, neumoran je Lajam Galager.

Нема коментара: