9. 4. 2013.

Piše veličanstveni Elvis J Kurtovich: Farma

Pored ovih novih tendencija, danjašnju kolumnu sam mislio početi sa jednom atraktivnom fotogalerijom. Otišao bih u blizinu željezničke stanice i uslikao bih brojne šoping centre poput Mercatora, VF komerca, Uniprometa. Slikao bih unutrašnjost prodavnica tehničke robe, auta parkirana ispred Interšpeda... Fotogalerija bi se zvala: KOREJA pravi zalihe pred mogućim nuklearnim ratom!
Izvor: Radiosarajevo.ba

Al' eto - ne dade mi se...

I nije čudno onda zašto mi je kolumna sve lošija i lošija...
Kolumna je sve lošija i lošija, ali ja to neću da priznam! Kad mi neko kaže: "Prije su ti bile bolje kolumne", ja mu odgovorim "to možda ti tako misliš, ali sada dobijam više Facebook lajkova nego prije!" Haha - imam već 200 prijatelja na Facebooku! I oni mi lajkaju, jer i ja njima trebam u životu...da im lajkam na slike kučića i mačića.
Dok nisam bio član Facebooka, kolumne su bile dobre, ali sa malim brojem lajkova pri vrhu stranice. Sad su bezveze, ali šefovi i direktori kada gledaju "šta mi radimo, dali se zajebavamo na poslu ili stvarno radimo" mogu vidjeti da "sam popularniji nego prije"... :)

Uspjeh je važniji od kvaliteta!

Kako ću tek biti 'uspješan kolumnista' kada budem, kao neki, imao 4-5000 FB prijatelja... :)

Kako mi ide radio-emisija procijenite sami. Evo vam emisijica od juče. Dosta hitova, a Sympathy for the Devil na mađarskom vjerovatno "hit dana":
https://dl.dropbox.com/u/82177591/tacno%20u%2012%20i%205%20-%208.4.2013.mp3

6. april, Dan oslobođenja grada, Dan grada Sarajeva.

Malo je preživjelih boraca - učesnika oslobođenja Sarajeva 1945. Jedna od njih je gospođa Nađa Biser-Taso. Zahvaljujući ovoj vitalnoj starici koja se prisjetila da je bila fascinirana činjenicom da je pri ulasku svoje jedinice u Sarajevo 'vidjela tramvaj koji vozi' možemo skontati gdje smo danas, 6. aprila 2013...kada tramvaj ne vozi.

Umrla jeMargaret Thatcher.

Kad sam bio mali sjećam se da je britanski rokeri, a posebno punkeri nisu voljeli. Koristili su svaku priliku da, na oduševljenje publike koja bi skontala provalu, odsviraju staru protestnu Dylanovu pjesmu koja je počinjala sa I ain't gonna work on Maggie's farm no more.


Evo jedne pjesme koja je nastala negdje '81-'82 godine.

Na osnovu prethodne priče skontao sam da je postoji dobra prilika da se u ta vremena kada se nije smjelo svašta pjevati, u pjesmu koja govori kako naši političari ne valjaju - lukavo uvali Margaret Thatcher. Kao da pjesma govori o njoj! (A ne o Hailu Selasiju...)

I sad kad je umrla, žao mi je što je ovako, ni krivu ni dužnu, napadoh u tekstu pjesme...


Dugogodišnje proučavanje cvjetanja japanske trešnje (sakura) u Sarajevu nije me puno naučilo o tome "kada će japanska trešnja označiti početak stvarnog proljeća". Ove godine je krenula sa cvjetanjem baš za vrijeme nekoliko uzastopnih hladnih dana, što sam juče i uslikao. Pogledajte FOTOGALERIJU.

Нема коментара: