20. 2. 2012.

Goran Bare: Napravit ću revoluciju svojom emisijom

Poznati muzičar priprema talk show “B strana” za CMC televiziju. Projekat se već snima, a u program kreće 1. aprila. Prikazivaće se subotom uveče do početka leta, a onda će, postigne li uspeh, na jesen ići druga sezona

Moj talk show bit će bolji od svega sličnog što postoji na ovom televizijskom tržištu. Sve ću okrenuti naglavačke, napravit ću revoluciju svojom emisijom – kazao je Goran Bare koji priprema talk show “B strana” za muzičku televiziju CMC. Projekat se već snima, a u program kreće, ironično ili slučajno, 1. aprila.

Dosad sam ugostio Sanju Doležal i Nenu Belana. U idućim emisijama zvat ću i političare i sportaše – govori kontroverzni muzičar koji ne vidi ništa loše u tome što intervjui s javnim osobama neće biti uživo prikazivani na televiziji.

Snima se unaprijed zbog organizacije vremena i obveza mojih gostiju, ali i mojih. Bez brige, emisija neće biti cenzurirana, a ja neću psovati niti biti vulgaran jer ni inače nisam takav čovjek – ističe 46-godišnji Vinkovčanin koji smatra da zbog televizijskog angažmana neće patiti njegova muzička karijera.

Нема коментара: