15. 12. 2010.

Svi na pod! i Vlada Divljan: Zajedno snimili pesmu

"Zvuk ulice" je zajednička pesma mladog beogradskog benda i legende jugoslovenske muzičke scene

Popularna domaća grupa Svi na pod! upravo je završila svoj dugo očekivani album na kojem će se naći i novi singl snimljen ove jeseni sa Vladom Divljanom. Predvodnik Idola i jedan od najistaknutijih muzičara novog talasa iz osamdesetih, za ovu međugeneracijsku saradnju napisao je pesmu "Zvuk ulice" po imenu benda u kojem je i sam nekad svirao.

Saradnja između grupe Svi na pod! i kultnog muzičara počela je zajedničkim koncertom ovog leta kada su zvezde večeri bili Vlada Divljan i njegov bend Nevladina organizacija. - Posle njihovog nastupa, mi smo svi pali na pod od ushićenja, a posle našeg nastupa oni su su se od sreće učlanili u Nevladinu organizaciju, seća se Divljan i nastavlja: - Onda su me Bojana i Petar zvali i predložili da snimimo nešto zajedno. Tih sam dana baš krenuo da radim na pesmi sa radnim naslovom "Zvuk ulice", tako se zvao bend koji je prethodio Idolima i u kome smo svirali Zdenko Kolar, bubnjar Kokan Popović i ja, odnosno trojka koja se ponovo našla u studiju 1982. na snimanju albuma "Odbrana i poslednji dani". Na neki način su me na razmišljanje o "Zvuku ulice" potakli baš momci i devojka iz Svi na pod, i kada smo se u septembru našli u Petrovom studiju ’Destilerija’ bilo je logično da krenemo baš sa tom idejom. Ostalo je istorija..., napisao je Divljan u poruci sve brojnijim fanovima ove beogradske grupe.

Нема коментара: