4. 10. 2010.

Žan Mišel Žar: Nastup i na Mesecu

Pionir elektro-pop zvuka Žan Mišel Žar planira da njegov naredni nastup bude van ove planete

Francuska zvezda ambijentalne instrumentalne muzike Žan Mišel Žar, uporan je u svojoj nameri da jednog dana nastupi na Mesecu.
Ideju je dobio od tvorca “Odiseje u svemiru”, Artura Klarka, koji mu je neposredno pred smrt ispričao da je imao viziju njegovog vanplanetarnog šoua, Žar veruje da je on naprosto predodređen da održi prvi lunarni koncert.
- Sprijateljio sam se sa Arturom onda kada sam saznao da je drugi nastavak ‘Odiseje’ pisao slušajući moju muziku. Zapravo, njemu sam posvetio svoju svetsku turneju. Pre nego što je preminuo, stalno mi je govorio: ‘Jednog dana održaćeš koncert Mesecu’. A kada bih ga ja upozorio da se uozbilji i napomenuo mu da to što priča nije moguće, odgovorio bi mi: ‘Naravno da je moguće. Ja sam neću biti prisutan da to i vidim, ali ti ćeš možda uspeti to da izvedeš’, rekao je Mišel škotskom “Dejli rekordu”.

Slavni kompozitor namerava da se obrati Ričardu Brensonu, vlasniku svemirske turističke agencije Virgin Galactic, kako bi ga zamolio za pomoć u ostvarenju ovog ambicioznog projekta.

- Ričard Brenson zasigurno ima sve što je neophodno kako bi se brinuo o letu i uspešno preneo tamo svu moju opremu. Jako bih voleo da sviram na Mesecu.

Нема коментара: