1. 8. 2010.

MI2: Stigo "Rokenrol"

Slovenačka rock grupa MI2 objavila je nedavno svoj šesti autorski album pod nazivom "Rokenrol" i prvu biografiju benda, čime obeležavaju i svojih 15 godina na sceni

Na tankoj liniji između mainstreama i alternative, između serioznog i angažovanog gitarskog rocka te istovremene rock 'n' roll zezancije u fazonu "udri brigu na veselje", MI2 je grupa čije albume slušate "odvrnute" do daske, a još više možete uživati u njihovim živim nastupima.
Ne pojavljuju se često na svirkama izvan Slovenije, no jedan zanimljiv dogodio se 2006. u Zetri, na koncertu "Indexi i prijatelji", kada su MI2 izveli svoju žestoku rokersku obradu pesme "Sve ove godine", koju su objavili na albumu "Dobrodošli na dvor".
Novo izdanje donosi 14 pesama, od toga 12 autorskih i opet dve obrade – "Slovenija" grupe Buldožera i "Ejsidisi Brigita", koja je AC/DC obrada njihove sopstvene pesme izašle pre deset godina na drugom albumu benda "Čudo tehnike".
Kao što je tipično za MI2, songovi stilski variraju od tvrdih, čak punk ritmova, do nežnijih melodija, koje koketiraju sa bluesom. Za pesmu "Štajersko nebo" snimljen je videospot, koji možete videti na YouTubew, te web (www.mi2.si) i facebook stranici grupe.

Album "Rokenrol" je izašao u limitiranom tiražu od 1.000 komada i može se kupiti isključivo preko interneta.

MI2 su: Tone Kregar - Tonč (vokal), Jernej Dirnbek - Dimek (ritam gitara, vokal), Egon Herman - Srajca (gitara), Robert Novak - Flik (bas) i Igor Peter Orač - Mali (bubnjevi).

Нема коментара: