16. 5. 2009.

Pol Džons: Čovek koji je odbio da bude u Rolingstonsima

Kada je Pol Džons odbio priliku da peva u novoformiranom bendu, nije imao pojma da će ta grupa jednog dana ući u legendu zvanu "Rolingstonsi". On se, međutim, ne kaje, piše "Telegraf"
Blic

Ovo je primer kako muzička istorija može da zavisi od jedne, naizgled male, odluke. Sada čitava priča ima pomalo komičan karakter. Davne 1962. godine, talentovani dvadesetogodišnjak Brajan Džons pitao je pevača Pola Džonsa (nisu u rodbinskoj vezi) da li bi hteo da se pridruži bendu koji je bio u fazi oformljavanja. Brajan je planirao da se iz rodnog Čeltehema preseli u London.

Pol (67), tada student na Oksfordu, odbio je ovu ponudu. On je već pitao Brajana da se pridruži njegovom bendu, ali je Brajan kruto odvratio da ne želi biti deo grupe ukoliko nije njen vođa.
- Nisam ga odbio iz inata, ispričao je Pol Džons. - Prosto nisam video ekonomsku budućnost za nas. A upravo sam tada i prošao na audiciji za pevača plesne grupe Slau. Slau! To nije bio vrh mojih ambicija, ali sam mislio da bi moglo da bude uvod u muzičku karijeru.
Ubrzo nakon toga Brajan Džons se povezao sa Mikom Džegerom i Kitom Ričardsom i tako su rođeni "Rolingstonsi".
Mnogi bi odbijanje Pola Džonsa da se pridruži bendu sada videli kao propuštenu veliku priliku, ali on ne smatra da je tako.
- Sada možemo da se tome smejemo, jer, teoretski, mogao sam da budem Mik Džeger. Ali ja ne bih bio Mik Džeger. To je samo ono što bi se dogodilo. Brajan i ja bi imali bend. Mik i Kit bi osnovali neki svoj. I ta grupa bi postala Rolingstonsi, rekao je Džons.
On je postao glavni pevač "Manfreda Mana", jednog od šest najuspešnijih britanskih bendova šezdesetih godina, i sa tom grupom je ostao više od dve godine. Njihovi hitovi uključuju "Doo Wah Diddy", "Oh No Not My Baby" i "Pretty Flamingo".
U njegova solo ostvarenja spadaju "High Time" i "I’ve Been a Bad Boy". Takođe je i glumio u kontraverznom filmu Pitera Votkinsa "Privilegija". Oženjen je glumicom Fionom Hendli sa kojom živi u Plimutu. I dalje ide na turneje, nekoliko nedelje godišnje, sa "Manfred Manom", kao i sa svojom grupom "Bluz Bend".
I dalje se bavi muzikom koju voli.
- Znate li šta ja mislim? Ja mislim da sam blagosloven, zaključio je Džons.

Нема коментара: