18. 2. 2009.

Zdravko Čolić: U Hrvatskoj pomama


Velika zvezda bivše Jugoslavije, pevač Zdravko Čolić pevaće 8. marta u novootvorenoj zagrebačkoj „Areni” pred 20.000 ljudi. Upravo toliko karata je planulo za svega nedelju dana otkako su se ulaznice za Čolin koncert pojavile na biletarnicama
V. Đurić Đura/Blic

- Gotovo svih dvadeset hiljada ulaznica planulo je za manje od nedelju dana. Preostale su nam samo skupe VIP ulaznice, koje su pod rezervacijama. Tolikog interesovanja za jedan koncert u Zagrebu odavno nije bio. Mogli smo komotno da zakažemo još jedan koncert u „Areni”, a neverovatno je da prava reklama za koncert na televiziji i radio stanicama počinje ovih dana, a koncert je već rasprodat - kaže za „Blic Melita Butković iz koncertne agencije „Gramofon” koja organizuje koncert, i objašnjava da veliko interesovanje vlada i kod Zdravkovih kolega.
- Već u ovom momentu se javio veliki broj poznatih pevača, glumaca, biznismena, političara koji žele da prisustvuju koncertu. Ono što mi je naročito drago jeste to što je Oliver Dragojević najavio da bi bio gost na Čolinom koncertu, naravno u publici. Oliver je sa mojom agencijom napravio tri sjajna koncerta ovih dana u Zagrebu povodom Dana zaljubljenih i na njegovu inicijativu čuo se sa Čolom. Njih dvojica su veoma dobri prijatelji i dugo se poznaju. Pričali su telefonom i setili se davnih dana, 1981. godine kada su nastupili zajedno u novosadskom „Nedeljnom popodnevu” kada je Oliver pevao Čoline pesme, a Čola Oliverove - priča Melita Butković. Zagrebačku „Arenu” nedavno su koncertno otvorili momci iz benda „Prljavo kazalište”, a koncert Zdravka Čolića je prvi koji se održava u tom prostoru, a da se za njega naplaćuju karte. Na pitanje da li koncert u „Areni” tretira kao nastup u inostranstvu ili kao domaću svirku, popularni pevač je odgovorio:
- Veoma mi je teško da odgovorim na to pitanje. Bilo šta vezano za period u gradu koji ja volim, u kojem sam živeo, za grad u kojem sam ljubio i provodio se, ne mogu da tretiram kao nešto vezano za inostranstvo. Možda ću sad izvaliti glupost stoleća zbog koje će me kritikovati svi oni koji ne osećaju ono što mi je u srcu, ali meni je Zagreb zaista domaći teren. Prejake su moje veze s tim gradom da bih ih tek tako precrtao - rekao je Čola za hrvatske medije.

Нема коментара: