15. 10. 2008.

Novi album Kemala Montena u novembru

Sarajevski kantautor Kemal Monteno objaviće u novembru novi album "Volim te", saopštila je promoterska kuća "Gane Emfektori"

Autor klasika "Sarajevo, ljubavi moja" i "Nije htjela" trebalo bi da od 14. februara krene na turneju po Srbiji, ali se na www.gane-mfactory.com još ne navodi u kojim gradovima će pevati nove pesme i stare hitove.
- Snimio sam desetak ploča u karijeri i s tim pesmama živim i danas. Kad publika peva sa mnom pesme koje sam napisao 1970-tih godina, to znači da su još slušane. Ne možeš prevariti publiku. Ona oseti da li je nešto iskreno ili je laž, rekao je Monteno ranije agenciji Beta.
Sarajevski pevač je nedavno otpevao duet "Nije vredno, sine moj" s Dušanom Svilarom, pobednikom trećeg serijala takmičenja folk pevača "Zvezde Granda".


Dušan Svilar & Kemal Monteno - Nije vredno, sine moj

Нема коментара: