14. 10. 2010.

Azra: Bivši članovi objavili album

Nekadašnji članovi kultne zagrebačke grupe Azra, bubnjar Boris Lajner i basista Mišo Hrnjak objavili su 14.oktobra prvi zajednički album "Viša sila" za Croatia Records

- Ovo je njihova saradnja nakon 28 godina, od snimanja kultnog Azrinog albuma 'Filigranski pločnici' (1982). Hrnjak se nakon izlaska iz Azre 1983. godine i putovanja po Evropi, skrasio u Mađarskoj, gde se nije aktivno bavio muzikom, ali je upravo on inicirao ponovnu saradnju, saopštio je diskograf.

"Višu silu" su proteklih meseci najavljivali spotovi "Vrela" i "Ftiček veli", a CD osim nekoliko tradicionalnih međimurskih pesama "Došla sam vam japa dimo", "Dorica" i "Lepe naše senokoše", čine i autorske stvari Hrnjaka, Arsena Dedića, bivših članova Haustora Srđan Sahera i Srđana Gulića, i drugih.
Basista i bubnjar su ponovo zasvirali zajedno pre par godina na jednom od zagrebačkih koncerata Lajnerovog projekata "Pozdrav Azri", u kome uz muzičare saradnike izvodi pesme kultnog benda koji je od 1979. do 1988.godine predvodio Branimir Džoni Štulić. Lajner i Hrnjak su prošle jeseni sa "Pozdravom Azri" svirali dve večeri u punom Domu omladine Beograda.

- Pozornica je moj život, bubanj moj kruh, pa kad se na njoj nađem sa starim prijateljem Mišom 'ništa mi više nije važno, želim samo da sviram, da se otkačim i to je sve'. Mišo živi u Mađarskoj i nije se bavio muzikom. Došao je do mene s gitarom i voljom za ponovni početak. S veseljem smo ponovno zasvirali, rekao je ranije Lajner.

Нема коментара: