1. 6. 2009.

Džimi Hendriks: Ubio ga menadžer?

Džimija Hendriksa ubio je jedan od njegovih menadžera, kako bi pokupio novac od njegovog životnog osiguranja, tvrdi u novoj knjizi Džejms "Tepi" Rajt, jedan od zaposlenih u organizaciji njegovih turneja

Hendriks se ugušio u svojoj sopstvenoj povraćki u hotelu u zapadnom delu Londona kada je imao svega 27 godina. Iako tačne okolnosti njegove smrti nikad nisu otkrivene, Rajt tvrdi da je Hendriksov menadžer Majkl Džefri priznao da ga je ubio.

On navodi da je Džefri priznao ubistvo kad se napio, godinu dana nakon Hendriksove smrti septembra 1970. godine.
Rajt tvrdi da je Džefri bio plašio da Hendriks namerava da nađe novog menadžera, kako se vremensko trajanje njihovog ugovora bližilo kraju, pa je otišao u hotelsku sobu gde je muzičar odseo i dao mu gomilu tableta i vino.
U knjizi "Rok Roudi", koja će se u američkim knjižarama pojaviti sledećeg meseca, Rajt se priseća života sa raznim rok zvezdama tokom šezdesetih godina, uključujući Tinu Tarner i Elvisa Prislija.
Rajt tvrdi da mu je Džefri, koji je bio oženjen glumicom Džilijan Frenč, priznao ubistvo u njegovom stanu 1971. godine, dve godine pre nego što je poginuo u avionskoj nesreći.
"Još uvek mogu da čujem naš razgovor, vidim čoveka koga sam poznavao toliki deo mog života, njegovo bledo lice, kako rukama steže čašu u iznenadnom besu", napisao je Rajt.
Kako je naveo, Džefri mu je rekao: "Morao sam to da uradim Tepi. Ti to razumeš, zar ne? Morao sam to da uradim. Prokleto dobro znaš o čemu govorim".
"Bio sam u Londonu te noći kada je Džimi umro i zajedno sa nekoliko starih prijatelja... otišli smo u sobu hotela Monika, uzeli šaku tableta i stavili mu u usta... onda smo nekoliko boca crvenog vina sasuli u njegovo grlo", navodno je rekao Džefri. "Morao sam to da uradim. Džimi mi je bio vredniji mrtav nego živ. Kučkin sin je nameravao da me ostavi. Da sam ga izgubio, izgubio bih sve".
Rajt takođe tvrdi da mu je Džefri rekao da je izvadio polisu životnog osiguranja na Hendriksovo ime vrednu 1,2 miliona funti, a čiji je pokrovitelj bio Džefri.

Нема коментара: