1. 12. 2010.

Džoni Štulić: Ne sećam se Parnog valjka

Džoni Štulić, poznati muzičar, uključio se pre neki dan u radio program jedne hrvatske radio stanice. Naime, voditelj ga je pozvao i zamolio da prokomentariše 35 godina muzičke karijere grupe Parni valjak u kojoj je u jednom kratkom periodu, pre nego što je osnovao Azru i sam svirao

- Sve sam to zaboravio. Nemam šta da pamtim, puno sam ljudi u životu sreo i gledao, to spada u rok službe. Nemam pojma i ne priča mi se o tome - rekao je kratko Štulić, koji je navodno ukupno dve nedelje bio član Valjka.
Zagrebačka grupa Parni valjak proslavila je juče 35 godina od prvog koncerta koji je održala u beogradskoj “Hali sportova”. Aki Rahimovski, frontmen sastava koji je nedavno nastupio u “Beogradskoj areni” izjavio je da Štulić tada nije bio dovoljno dobar muzičar.

- Lepe stvari me vežu za Džonija. Ne čujemo se i poštujem njegovu želju da ne bude u kontaktu s ljudima odavde. A znate li zašto nije ostao u Parnom valjku? Zato što zaista nije znao da svira! – rekao je kroz osmeh Aki Rahimovski za “Blic”.

Нема коментара: