12. 6. 2009.

Zoran Kiki Lesendrić: Usamljeni pilot

Muzičar Kiki Lesendrić strpljivo i ležerno godinama gradi svoju karijeru, od novotalasnog angažmana sa bendom Piloti do aktuelnog solo projekta „Mesec na vratima”, čije je prošireno izdanje preksinoć promovisao

- Sa Mlađom Dinkićem sam imao zaista veoma uspešnu muzičku saradnju i napokon je i svima drugima to jasno. Veliki broj muzičara je počeo da se interesuje da im pravimo pesme, što je najbolji pokazatelj da dobro radimo. Na novom izdanju „Mesec na vratima” ima nekoliko novih obrada starih pesama. Tu je i numera „Nemirne noći”, koju pevam u duetu sa Tonijem Cetinskim i američkim gospel horom iz Harlema. Sa Tijanom Dapčević otpevao sam staru pesmu „Kao ptica na mom dlanu” iz repertoara Pilota. Tu su i nove verzije pesama „Kada sanjamo” i „Neverna si”. Prvi tiraž albuma prodat je zvanično u više od 25.000 primeraka, što je u ovom momentu krize diskografije zaista uspeh - priča Kiki Lesendrić.

On ovog leta sa svojim bendom kreće na veliku turneju po Srbiji i Hrvatskoj.
- Imam puno svirki ovog leta, počev od večerašnjeg koncerta u Kikindi. Sutra sviramo u Rijeci kao gosti tamošnje grupe Fit. Sa njima smo se odlično uklopili i imaćemo niz zajedničkih nastupa po gradovima u Istri, što me posebno raduje. Zauzvrat, mi ćemo pozvati Fit da nam gostuju na koncertima u Zrenjaninu i Nišu - otkriva Kiki Lesendrić.

Kiki snima pank album
Kiki Lesendrić kaže da namerava sledeće godine da objavi svoj drugi samostalni album, koji će umesto dosadašnjeg pop-roka biti u duhu bunta i panka. „Ići ću do kraja. Sad sam u takvom raspoloženju. Malo neočekivano od mene? Nadam se da će tekstovi pratiti tu vrstu muzike jer je neophodno da ima neku vrstu bunta, a ne samo ljubavi“, rekao je Lesendrić agenciji Beta. Album će biti u stilu sedamdesetih i osamdesetih godina i u duhu pank sastava Clash.
Letovanje na Zakintosu
Ovog leta Kiki će sa svojom porodicom, suprugom Ljiljanom i sinom Đorđem, otići na odmor na grčko ostrvo Zakintos.
- Imam ovog leta brojne obaveze i u Grčkoj. Radio sam nekoliko pesama za njihove pevače Hadžijanisa i Remosa. Ali moraću da nađem malo vremena da skoknem sa porodicom do Zakintosa da napunim baterije - kaže Kiki Lesendrić.

Нема коментара: