10. 6. 2009.

Paul McCartney: Želi da radi sa MGMT

Nekadašnji član sastava The Beatles rekao je kako bi bio veoma srećan ako bi mogao da radi sa MGMT i izrazio svoje divljenje za rad sa mladim electro duom

U izjavi za sajt Zoegriffin.co.uk McCartney je rekao: ''Volim MGMT. Voleo bih da sa njima radim jednog dana na muzici koja će biti više dance. Ali to mora da se desi prirodno. Moramo da razgovaramo o tome. Ne mogu ja da ih zovem. Ako me budu zvali ja ću reći 'Kako ste dobili moj broj?'. Ali bih sarаđivao sa njima''. On se osvrnuo i na natpise o saradnji sa Dylanom: 'Toliko toga se pisalo o mojoj saradnji sa Bobom (Dylanom) ili mojoj saradnji sa Ringom i Bobom. Ali to se još neće desiti. Još nismo ni blizu. Voleo da radim sa Bobom ali prošle su godine od kada nismo u kontaktu. Ne mogu ja da ga kontaktiram. To nije cool''. Ipak, on se brzo našalio rečima "Hey Bob, šta se dešava? Gde je žurka?".

Нема коментара: